Onsdagen

Onsdagen kom och gick och det jag haft sån ångest för i en månad var över. Alla proverna var tiptop. :D Blev jävligt lättad, men å andra sidan är jag ju inte bra ändå. Vad är det då? Fått lite tips och medeciner, får testa dem och se vad hur det går.

Jag vill rikta ett speciellt tack till Snook & Timbuktu för den förbannat bra låten "Längst fram i taxin". Den förgyller min sommar allaredan. "Shut the fuck up och sätt dig längst fram i taxin".

Min lediga eftermiddag innehöll såklart ett besök på Snäckan och alla älskade barnen.
Jag fick smaka på chokladpudding (alltså geggamoja) som egentligen Hia-Hia skulle få (en häxa i Bamse) men jag fick minsann smaka innan de lagt i giftet. Jag fick även blåsa lite såsbubblor och lära mig vad en Crazy Daisy var eller som Anton sa; Däääääääjs. Jag saknar dem massa mycket mest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback