JUST NU

låt : "boten anna" med basshunter. jag vill så gärna hata den låten, men DEN SVÄNGER JU!
tv : det pixlar sig ju bara ändå
aj: massiv soleld på vänstersidan, ser ut som en polkagris
bil: alla vet väl svaret, CAPRIN givetvis
längta: Winnerbäck & Hovet 24 juli. Yee-haw!
fniss : Sira som bet mig i huvudet idag.
namnsdag : *kollar i almanackan* Torborg & Torvald, gratulerar
snart : midsommar vid stora bläsnungs
hopplöst : min mage och dess fasoner
hoppa högt av rädsla : stenkumlakatterna som springer in/ut genom kattluckan, hjälp varje gång
skiva : the sounds - dying to say this to you
krog : hamnplan 5 (ella sum vi bönda kalla den - SCHEPPE)
bra : jobbar och tjänar kaching
strax : kolla på dvd'n "Bart Wars"
chix : lelleträffen-hunkarna i sina tajta ställ
utgift : får snart en byrå från ikea levererad vid dörren
maffigast : midsummer week - hela stan fylls med raggarbilar
bita på naglarna : högskolebesked, kommer jag till e-tuna?
lurvigast : sira, ulltotten herself
dumt : svid på jobbet
korkat : han lövden's lägenhetsköp. smaaaaart.
mp3 på datan :  "stuck in the middle" - bob dylan
span : inget alls. valfri snygging får gärna volontera.
yeah : min syster har köpt ett huuuuuus som nästan är granne med mig
crazy eye : bobby, hans ögon makes me cry nästan


Kommentarer
Postat av: Syrran

låt : Jete da Dóre (eller nåt sånt) Belgiens bidrag i Melodi Grand Prix (Som inte ens gick vidare?????!!!!!! Kanske berodde på videon som ser ut som en rysk privatvideo: frugan som ålar på stranden)
tv : Missar allt jag vill se så jag har gett upp nu
aj: Musarmen
bil: Jag vågar äntligen köra själv i Stockholm tjuhu!
längta: hem (Gotland forever)
fniss : Medelklasstrots ex. Gå på tjusigt bröllop i min röda westernskjorta.
namnsdag : Görel, ja varför inte
snart : premiärfest vid huset i Bläsnungs - häftigt
hopplöst : finnen till höger om näsan, ser ut som en röd meteoritkrater
hoppa högt av rädsla : hinner jag färdigt allt jag ska innan jag åker
skiva : önskar jag kom mig för att köpa lite sommarskivor
krog : Golden Hits, Kungsgatan, bara schlager schlager schlager
bra : vädret
strax : cykla hem från jobbet
chix : jag är för gammal för att förstå vad jag ska skriva här
utgift : Kompisen gifter sig (kläder, resa, present, möhippa you name it!)
maffigast : Biff på grillen
bita på naglarna : Kanske borde börja med bokföringen...
lurvigast : Thords näsborrar
dumt : regn på midsommar
korkat : killar som slåss
mp3 på datan : hör bara fläktsus
span : spana kan man ju alltid göra...
yeah : min syster kanske ska flytta en timmes bilfärd från mig (håller tummarna)
crazy eye : det är väl jag det eller...

2006-06-19 @ 17:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback