Äntligen lördag!

Nu har jag kommit till den där punkten när jag på fredagkväll grämer mig över att på måndag ska jag upp tidigt igen. Tragiskt nästan. Men bara två veckors jobb kvar. Fast jobbet är inte så hemskt när man är där. Då är det mest rutin och emellanåt ganska skoj. Det är bara det att det skulle va så himla skönt att få vara ledig på sommaren någon gång.

Jag sitter här och försöker tala om för min mage att om den lugnar sig, och slutar upp med att göra ont så ska den få dansa med mig hela kvällen på Munken. Men den verkar inte vilja ta reson. Men det är ju bara eftermiddag, hela långa natten kvar ;)

Ge mig en lägenhet nu da. Om dryga två veckor bara, måste jag ju ha någonstans att bo damn it.

Lars Winnerbäck & Hovet. It's magic I tell you. Sweet and tender music.  Jag får aldrig nog.


ÄNTLIGEN har jag fått tag på en skiva med MC Rythmatic. Jag skrattar så jag gråter, och svänger dom lurviga så hela friggan skakar. Det ni.

Dessutom är jag kär i Joakim Thåström just nu. "Fan, fan, fan" och "The Haters". Mmm. Hans röst ger knottror på mina armar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback