Snart är man en Bingan Kicker.

Huvudet är fullt. Friggan är full. Väskorna är fulla. Argh. På söndag bär det av till nya lägenheten. Och missförstå mig inte, jag tycker att det ska bli roligt att flytta och allt vad det innebär. Men ibland kan jag önska att det bara gjordes över en natt och man somnade hemma på Själsö i friggan och vaknade i en lägenhet på Irisdalsgatan och allt liksom bara var klart. Men sen tänker jag att då missar jag allt det roliga i att packa upp sakerna och hitta dess nya platser.

Snart är julledigheten över. Nu har det faktiskt kännts som semester. Men snart börjar vardagslunken igen, då man kan känner den där lilla men ack så obehagliga pressen att man MÅSTE hitta ett jobb.
Men får jag bara praktiken att sätta igång igen så blir det bättre. Man får nått meningsfullt att göra.

Jag har sagt det förr, och säger det igen. Jag gillar inte, och då menar jag VERKLIGEN gillar inte Fredrik Reinfeldt och hans jävla åsikter. Vinner han valet ska jag demonstrera fyra år i sträck, fram tills nästa val.

Det gör ingenting om någon skriver ett lite uppiggande mail, eller skickar en blomma, eller bara skickar en tanke med lite positiv energi till mig. Det gör ingenting alls.


Kommentarer
Postat av: Matilda

skickar dig en positiv och vänlig tanke nästan dagligen! Hoppas att den kommer fram... :)

2006-01-15 @ 21:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback