Mhm...

Söndag. Det är en slags hatkärlek till denna dag. Kärlek för att man kan bara slappa hela dan utan dåligt samvete för det är det som söndagar är till för. Hat för att det aldrig händer nått på en söndag, och dessutom är det nästan måndag... ;)

Varit en lugn helg, men en JÄVLIGT glad helg. Dels fick jag strålande underbara stora nyheter i fredags som jag inte vågar skriva om än för det är typ inte officiellt ännu. Men ni lär få reda på det så småningom.
Dels har min dator äntligen återuppstått, så nu kan man snart sitta och spela Texas Hold'em hela kvällarna. Dels åkte inte Josse den här helgen och det innebär att jag fick umgås med henne. Dels har jag kollat fotboll. Dels är det närmare till tisdag, och då kommer ulliga gulliga Sira äntligen. Och sen ¨är man ledig på helgen och det innebär sovmorgon och sovmorgon är alltid bra.

Tänkte försöka lägga in lite bilder sen från helgen, från lägenheten och lite annat. Bara för roligt.

Kände att jag var tvungen att åka ut till Själsö idag igen trots att jag var här igår också. Men då behagade min kisse inte vara inne, och jag bara måste få klappa lite på henne. Tur att det är nära. Hur skulle det vara utan en Sasha att klappa på?

Nu är jag sådär kär i Håkan Hellström igen. Köpte den nya skivan förra veckan i samma sekund som pengarna ramlade in på kontot. Och den var ruskigt bra i vanlig ordning. Hör och häpna föresten. Jag gick helt overkligt förbi Rocks häromdan, och såg deras reaskyltar och jag gick inte ens in. Är verkligen imponerad av mig själv.

Ikväll kanske det blir bio. Hoppas på det.

Kärlek till er alla. Overandout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback