Jag vet, jag vet....

...jag borde skriva oftare. Och jag skulle ju kunna skylla på att jag numera inte har tillgång till internet hemma, inte ens en dator har jag, och hur ska jag då kunna skriva? Men det skulle ju nästan vara att ljuga lite. För jag har faktiskt varit på besök på Själsö, och suttit vid datorn ett antal gånger. Så jag gör helt enkelt så att jag inte tar upp ämnet (!!) och skriver precis som om inget hänt.

Trivs bra i nya lyan. Det finns ju kanske en del skönhetsmissar, men sånt får man ta när man hyr i andra hand. Annars är det bara prima liv där, skönt skönt skön att rå om sig själv. Minus är det dock för att jag drömmer konstiga drömmar där ;)

Imorgon börjar min nya praktik, ska vara i åk 5 på Norrbackaskolan fram till i maj. Om allt går som planerat. Ska bli spännande och en jäkla utmaning.

Har äntligen köpt mig en egen gitarr nu. Kan hela tre ackord och spela lilla Snigel på bara två dagar ;)
Ajaj i fingarna, men jag ska ge mig fan på att jag kan spela till sommaren.

Josse flyttar i helgen, och blir borta i TRE månader. Å ena sidan är jag jätte, jätte, jätteglad för hennes skull. Å andra sidan är jag faktiskt ledsen för jag vill att hon ska bo där jag bor. :(

Har inte så himla mycket vettigt att skriva känner jag. (Hur många inlägg avslutar jag egentligen så här i bloggen?). Avslutar där.

Over and out, men först ett Tove Jansson-citat.
"Det är ingen konst att vara modig, om man inte är rädd"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback