Joho jo....

Det finns ju dom som vill att jag ska skriva lite oftare i min blogg. Så nu ska jag försöka tvinga ner ett inlägg.  ;)

Det tog fyra små dagar på dagis innan förkylningsbacillerna attackerade mig. Helt overkligt...
Har legat pall hela helgen typ. Det enda stora jag orkat ta mig för har varit att köra bilen fram och tillbaka till Själsö i två dagar. Kan ju inte gärna ligga hemma ensam när det är fullt hus här ute. Mamma och pappa och bror och syster och svåger och svägerska och kisse och valp. Wouldn't miss it for anything.
Men det blev inga matcher i Slite för min del, och nu håller jag bara tummarna för att jag helt mirakulöst ska blir pigg till imorgon för att slippa sjukskriva mig efter bara en vecka... Jaja, whatever.

Jag längtar efter sommaren, men nästan lite mer efter våren trots allt.
 
Imorgon är det besiktningsdags för Fiestan. Jävla bil om den inte går igenom, då kommer det nog bli ett järnrör i vindrutan eller nått. Om den nu går igenom är det en jävla bil i alla fall, dock utan järnrör. Snacka om att det är det sämsta köpa jag någonsin gjort!!

OS. VM. EM. Alltid är det samma visa. Folk börjar helt plötsligt intressera sig för idrotter de aldrig ägnar en tanke åt annars. Nu sitter jag här och tvingas lyssna på aggresiva påhopp på hockeydomare, jubel när curlingkvinnor tydligen går vidare och lite mutter när SuperG blir inställt på grund av dåligt väder. Suck. Och jag försöker att inte dras med... Men risken är inte så stor. Idrott kan bara få mig uppspelt när det är handboll, folkrace eller att jag känner nån som är med. Så det så ;P

Nä, hu. Dags att försöka vakna igen tror jag. :)

Peace, love and Håkan Hellström.

Kommentarer
Postat av: jämtandsfian

Alla som vill ha fler inlägg viftar med handen!!
*viftar med handen*

2006-02-20 @ 19:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback