Hemlängtan

11 dagar kvar

Jag är så jävla trött på allting just nu. Den här stan, skolan, allt annat. Vill bara hem. NU!

Eskilstuna är bra, det är inte det. Utbildningen är bra, det är inte det. Kompisarna är bra, det är inte det. Det handlar bara om att jag saknar min familj och mina kompisar på Gotland så det gör ont i varje liten molekyl av mig just nu. Och jag vet att det blir såhär bara för att jag snart ska få åka hem. Men det är jobbigt i alla fall. Vill vara där nu.

Men det är som sagt hela 11 dagar kvar. Det är ingen evighet, men det är länge ändå. Fast jag kommer behöva de där 11 dagarna väldigt mycket, eftersom jag ska försöka skriva två tentor på den tiden. Har börjat med en av dem i alla fall, och den kan jag nog knåpa ihop. Värre med den andra, då jag inte ens vet vad jag ska skriva om. Men de sliiita si.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om man ska skicka nåt till dig, är det bäst i E-tuna eller på ön?

2006-12-10 @ 21:35:03
Postat av: Linn

Eftersom jag inte vet vem som frågar så skriver jag svaret här. Jag åker till Gotland den 20 dec. Om man skickar till Gotland eftersänds det till Eskilstuna. Skickar man dit får man skriva min mamma eller pappas namn på, och mitt lite på sidan av.

2006-12-10 @ 23:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback