Yee-fuckin'-haw!

Har fått lägenhet i Eskilstuna nu :D Ska bara skriva på papprena och skicka iväg. Har inte sett lägenheten, men jag tror att det blir bra ändå. Har ju bott i råtthål förut, så kan ju nästan bara bli bättre. Min egen med mina egna möbler. Sweet! Flyttlasset avgår 18 augusti 0705 från Visby Hamn. Jävligt läskigt men förbannat kul!

Körde Gokart med tjejerna och Leonard i söndags eftermiddag. Förlorade stooooooort. Varför är jag så dålig på gocart när jag är en så jävla stjärna på att köra bil, haha ;D

Imorgon kommer Matilda. Och Jesper. Ska bli jävligt kul att träffa dem båda!

(fan vad jag svär en massa....)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi måste åka go-cart igen!! det är ju kul jue!
Jag är så gladför din skulle att du fått lägenhet och ska plugga i e-tuna....

2006-08-09 @ 20:16:42
Postat av: Bibbsilibibbsansatrallalla

är du kokko eller? pannkakor på en söndag??

2006-08-10 @ 16:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback