Om exakt en vecka.....

....yrar jag förmodligen runt som en jäkla dåre. Lastar saker i bilen och på släpkärra, packar det sista och ska försöka gå ner i varv. Men om jag känner mig själv kommer jag nog inte lyckas med det så bra. Det får man väl räkna med när man ska lämna allt tryggt och flytta till stora stygga Eskilstuna ;)
Nej, jag tror det kommer bli toppen där uppe. Fått en pang-lägenhet med panghyra. Visserligen inte sett den men ändå, hihi. Är övertygad.... nästan i alla fall.

Har inte jobbat så mycket denna vecka som är min sista för i år. Kanske för alltid.... Tror inte jag återkommer nästa sommar. Bra lön och så, men mycket jobb. Vill ha lite ledigt också. I alla fall, varit sjuk denna veckan, magen som vanligt. "Nej det är inget fel på dig". Schåårballabejkon.
Hann bara vara på jobbet någon timma i måndags, sen fick jag åka hem. Men idag jobbade jag. Imorgon är sista dagen, och då är jag ensam där nere. Det får bli en glassardag tror jag ;)

Vuxenpoängen sköt i höjden som fan nu  veckan. Jag köpte en dammsugare. Blörk vad tråkigt.

Hade Skånebesök här i helgen. Jäkligt skoj faktiskt. Fick se en massa turistmål jag aldrig skulle besökt annars. Dessutom lyckades jag dra med Matilda och Jesper på en Smaklösa-konsert i Endrebacke. Jag skrattade så jag grät.

IKEA-katalogen kan vara för jävla rolig ibland.

Caprin har fått nya fina puckar. Inte allt för dyrt blev det heller bra. Men jag kan som en parantes lägga in här att man bör inte skalla listen ovanför dörren på Caprin med full kraft mot näsan. Då får man dubbelt så stor kran och ömmande kind/näsa i typ en vecka. Detta är inte självupplevt *vissel vissel skrapa med foten i gruset vissel*.

Imorgon kräftskiva. På lördag utgång med Bibban och Marie i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Josefaine

Stora stygga Caprin.. FYYYYYYY!! Man får inte slå folk på nästan så där! Jag kan lova dig linn att slår caprin mig så slår jag tillbaka!!!

2006-08-10 @ 22:02:24
Postat av: Anonym

Tror jag såg dig igår på munken. Ni rockade Villt!!

2006-08-13 @ 15:26:16
Postat av: Matilda

Tackar för den trevliga guidningen :D
Smaklösa rockade fett ;)
Lycka till med flytten!

2006-08-16 @ 14:43:38
Postat av: Matilda

Tackar för den trevliga guidningen :D
Smaklösa rockade fett ;)
Lycka till med flytten!

2006-08-16 @ 14:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback