Amäh...

Han sjunger ju inte alls om något nytt liv den där Lasse. Tror jag ska meddela om att han måste skriva en ny vers till den låten så det blir som jag tänkte ;)

Nej men jag glömde att skriva en sak förut. Fast jag tänker på det ganska mycket :P

Det coolaste som någonsin kan ske kommer hända i februari 2007. Då blir jag moster. Fy fan vad häftigt.
Kommer lära kisen aaaaallt jag kan ;) Något att se fram emot Kim (soon to be världens bästa mamma....efter vår egen då....eller minst lika bäst menar jag).

Inte många timmar kvar nu....
Nu kan jag ju citera en låt som jag kan texten till. Marit Bergman.

"Adios amigos, i'm not staying here another day!!"

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hur gick flytten??? Är jättenyfiken!!! gått vilse än? :p
kram på dig

2006-08-20 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback