Med risk för att verka lite bitter.....

Jävla skit. Hade skrivit ett låååångt inlägg hit till bloggen och sen försvann det när jag publicerade. Tror det var en lurig knapp som jag tryckte på. Så det är väl bara att sätta igång och knattra igen.

Fick igår reda på att jag börjar jobba nästa vecka, vilket är en vecka tidigare än planerat. Men pga av nån uteplats som ska anläggas blev jag inkallad. Det ska bli roligt, dels för det lilla extra med pengar det innebär. Dels för att jag trivs så himla bra med jobbet. Tredje sommaren som parkarbetare i Klintehamn med omnejd, och denna sommaren kanske blir den bästa?! För att vissa störande moment har förflyttats, hoppas bara att det förblir så.
Men det blir lite tråkigt också. Jag hade ju räknat med en vecka till på Forellen. Och en vecka tillsammans med mina ungar. (Amäh, inte bokstavligt fattar du väl?! Är du galn da?) Kommer sakna dem massor, och det kommer bli jobbigt. Men det är bara att bita i det sura äpplet, och vara lite mindre blödig.

Påsken har varit himla bra för det mesta. Umgåtts med i stort sett alla jag håller av. Najsigt värre. Påskafton spenderade tillsammans med vännerna, ett nytt sätt för mig att fira påsk.  Trevligt, trevligt.

En glad nyhet. Caprin är snart igång. Har besiktningstid nästas fredag, så alla håller tummarna så att den går igenom. Längtar efter att "krusa" som fan. Fick faktiskt den första "krusingen" i lördagsnatt, och den bjöd Mariekexet på. Jävvlar i en baslåda, vilketdunk. Mitt för kvällen plattade hårr krusade sig av basen ;)
Men det är inte Caprin, Caprin är en sak för sig. För vad vore Linn i all sin glans(??)  om inte Caprin fanns.

Nu en utskällning! WHATTAHELL är alla kommentarer? Jag vet att ni läser bloggen era smygfisar. Skriv lite till mig också. Damn it!   (Hoppas jag lyckades vara kall och hård här imin avbasning?!)

Peace, love and Håkan Hellström

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att jobba! jag ska jobba på min födelsedag!! *grinar* vafan man fyller bara 20 flera gånger i sitt liv!!

2006-04-22 @ 18:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback