Ett nytt försök!

Gör här ett nytt försök att skaffa mig en blogg. Den förra kunde ingen läsa. Jag hoppas det går bättre med
den här!

Den här helgen har varit mestadels Kim. Me like. Först shopping hela fredagen, gjorde några fina fynd. Bland annat en superfin halsduk som gått ett förskräckligt öde till mötes. Mer om det senare...
Lördagen var en ganska slö dag, men senare på aftonen var det dags för dans. Var först på en glimt av en tretiioårsfest. Läskigt... Sen vidare till Munken. Premiär för min del, blev positivt överraskad av stället. Dagen skräll var ju i alla fall att jag slapp visa leg, men Kim frågade dom. Haha... Det var hur som heslt en rolig kväll, men min stackars halsduk blev borttappad efter ca. 15 minuters användande. Illa ;)
Och idag, söndag, har jag gjort absolut ingenting mer än ligga på soffan, pratat skit och kollat film. En sån dag helt enkelt. Som alla mina söndagar :D

Det är rätt sent, och jag är rätt trött så jag har liksom inget vettigt eller klokt att säga egentligen. Får göra det en annan gång.

Until then, overandout!

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag tycker att det är viktigt att poängtera att jag snart fyller trettio om läsarna inte visste det och ändå fick visa legimitation (obs 80-talsskämt), det kan jag leva på en månad åtminstonde... Synd det där med halsduken den var verkligen fin.

2005-10-18 @ 12:43:08
Postat av: Matilda

JAG kunde faktiskt läsa din förra blogg! Men det är kanske jag som är "Ingen"...

Keep the wheels spinning!

2005-10-21 @ 11:11:39
Postat av: Matilda

JAG kunde faktiskt läsa din förra blogg! Men det är kanske jag som är "Ingen"...

Keep the wheels spinning!

2005-10-21 @ 11:11:41
Postat av: Raktskjutarn

Hejsan! Du känner inte mig, men jag fick via google reda på att du vet vilken serie Krabbsaltarn är med i. SNÄLLA, BERÄTTA!! >,<

Jag kan vid Den Store Älgen inte komma på det själv! Jag vet att det står någonstans här i dagboken...men det är bara så mycket. -__-'

Vore väldigt tacksam för svar! (till min e-mail, föreslagsvis:
[email protected])

Eder evinnerligen,



/Raktskjutarn

2009-05-14 @ 13:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback