Ett av mina tics...

Jag har ett eländigt irriterande tics. När jag sitter vid datorn får jag totalryck i vänster lillfinger och liksom "okynnes"-trycker på Shift-tangenten. Förstå vad irriterande, eftersom man då aktiverar  "Tröga tangenter"-funktionen. Undrar hur många gånger jag egentlige fått upp det meddelandet på skärmen under min livstid. Snälla Bullen hjälp mig, hur ska jag sluta?

Antoher day has passed in my slackerworld. Fast jag har varit på Arbetsförmedlingen idag. Det är ganska läskigt där. De skrämmer upp en helt i onödan tror jag. En sak fick jag i alla fall lära mig, de gör inte fel. Det är alltid nån annan.... yeah right!

Ska vara kiosktant i Södervärnshallen måndag-tisdag nästa vecka. Klasshandbollen som Sweet little lovin' Marie ordnar. Och vad gör man inte för henne?

Johojo. 
Overandout. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback