Det är inte riktigt riktigt i den där byggnaden.

Arbetsförmedlingen. JAG BLIR SÅ TRÖTT!! Var på möte där idag. Tredje besöket sen jag blev arbetslös, och jag känner mig fortfarande lika nollställd som innan. Men jag hoppas på att när jag ringer detta nummer jag fick idag, så svarar nån vettig person i andra ändan som faktiskt är intresserad av mig och min situation. De andra bara frågar om datum, sen skickar de hem en. Blaj. Och gubben idag sa att det inte fanns ett yrke som hette Inspiratör. What? Nej, det fanns inte i deras system. Nehej, men kanske är det systemet det är fel på för jag var faktiskt anställd som inspiratör i nästan 5 månader. Dumbass!!

Jaja, men fick i alla fall reda på att A-kassan beviljade min ansökan. Hela 462 kronor dan. Inte fy skam.

Det känns inte som om jag har något vettigt att skriva här i bloggen idag.

JAG KRÄVER LITE FLER KOMMENTARER!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Oj oj oj. Linn är på krigsstigen! Bäst att göra som hon säger; skriva en liten kommentar. ;)
Vadå inte inspiratör i deras databas? Så deras databas är lag? Hrm... Jag ska nog traska dit och kalla mig fantasikreatör. De måste ju hört talas om nytänkande och bildande av nya yrkesgrupper.

2005-10-30 @ 19:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback