Världens vackraste julstjärna och en liten lek

Jag köpte en ny adventstjärna igår, och jag lovar, det är världens vackraste. Jag kommer nog inte ens kunna sova inatt, för att jag kommer ligga och kika på den. Mysigt värre!!

Kom över en ganska lustig "lek" idag. Man får ett antal olika frågor man ska besvara, men innan man gör det ska man välja en artist eller ett band. Sedan ska man svara på frågorna med låttitlar från artisten/gruppens alster. Det lät ganska kul, så jag tänkte köra det här och nu faktiskt.
Jag har valt The Ark ska jag väl säga också. Det har varit en The Ark-dag idag, därför blev det dom.

Är du man eller kvinna? Laurel Wreath
Beskriv dig själv?  Ain't to proud to bow
Vad känner folk inför dig? Calleth you, cometh I
Hur känner du dig själv? Girl you gonna get'em (real soon)
Beskriv din nuvarande partner. This sad bouqet
Beksriv ert förhållande. (har ju inget...)
Beskriv ditt X. You who stole my solitude
Vart vill du vara? Echo chamber
Beskriv ditt liv. Beauty is the beast
Beskriv din hemstad. Clamour for glamour
Visdomsord. It takes a fool to remain sane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback