Lycka!

Jag tror faktiskt inte att dagen kunde börjat på något bättre sätt faktiskt. Man kommer upp i huset, lite halvtrött sådär, glor lite på förstasidan i tidningen. Där står det att Winnerbäck kommer till Gotland i sommar. Den 26 juli för att va exakt. Och Hovet också. Tjohoooooooooooo!! Redan nu börjar jag längta efter sommaren :D Tomas jävla Ledin och Ulf jävla Lundin släng er i väggen, nu blir det konkurans.

Börjar min praktikplats på tisdag. Ska vara på förskolan Forellen, avd Snäckan med barn i åldern 1-5 fram till jul i alla fall. Ser fram emot det, ska bli roligt. Men lite läskigt, har ju aldrig varit i nån större kontakt med så små knoddar. Men det sker ju förr eller senare så lika bra att ta det nu ;)

Nu ska jag ta min nyckfulla lilla bil och puttra in till stan. Igår blev jag stående där inne... Men tricket var tydligen att öppna och stänga motorhuven tre gånger, samt att ta ut de tre första säkringarna och sätta tillbaka dem igen. Sen startade bilen utan problem igen. Weeeeiiiirdo.

"Du kan ta dom där och självdö kärring". Ah, man lär sig så mycket användbart från Ronny & Ragge ;)

Var och kollade på handboll igårkväll. Det var VIF Gute's herrar mot Garda's herrar. Det var Gutes hemmaplan, men Garda hade den bästa klacken. Eller ja Marie hade alltså. Najs.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Tur att du har den här bloggen så att man vet vad du håller på med...

2005-11-11 @ 15:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback