"hoppas högt och faller hårt"

Dagens kap! Köpte Alf's  Augustibrev. Mycket bra.


Varit på AF igen, för att diskutera möjligheten med praktikplats. Det verkar som om chanserna är rätt stora att få plats på ett dagis så som jag vill.Skönt. Då har man att göra fram till jul, och det ger lite spelrum till att fixa bostad och jobb på annat håll. Känner ganska mycket stress över den grejen faktiskt. Gått massa tid i onödan nu känns det som. Men vad kan man göra åt saken nu? Bara att ta nya tag.


Det skulle va trevligt att ha åkt med Kimpan till Egypten idag. Skulle inte direkt tacka nej till brännande sol, isblått hav och söta drinkar just nu. Men men, det är egentligen inte fy skam här heller. Faktiskt.


Undrar varför jag aldrig kan komma på nått vettigt och viktigt att skriva här i bloggen egentligen? När jag inte behöver komma på nått kan ämnena bara flöda i skallen på mig. Men när jag väl ska skriva har jag glömt alltihop, och försöker febrilt komma på nått intressant att klottra hit. Lyckas inte så bra med det väl?!


 


Kommentarer
Postat av: Yep, det är jag igen

Det är väl så det ska vara, man ska skriva just det man har i huvudet vid tillfället. Alla bra idéer som man får efteråt får man spara till någon bok :p

Kan jag kanske trösta dig med i stället för en egyptenresa ett vm-kval i handboll...?

2005-11-02 @ 14:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback