Flera veckor sen sist!

Det var ju flera veckor sen jag skrev här. *slår mig själv på fingarna lite*. Men så är det när man helt plötsligt får sysselsättning om dagarna. Att jag sedan varit ovän med min dator hör inte hit ;)
Köpt en webkamera har jag gjort också. OCh nu verkar det som om den funkar till och med :) Finally!
Rolig leksak.

För några helger sedan var jag uppe i Stockholm tillsammans med föräldrarna för att överraska syster Kim som fyllde 30. Det var så himla roligt, för hon blev så jäkla glad. Och det är alltid roligt att göra någon glad. Fick lite bannor för att jag aldrig hör av mig också, men hade ju inte vågat ringa på ett par veckor av rädsla för att avslöja överraskningen. Är ju ingen höjdare på det där med att luras, alldeles för fnissig för sånt. Men du siz, jag ska skärpa mig nu ;)

Kanske en lägenhet på lut. Men man ska väl inte hoppas på för mycket. (men det gör jag i smyg i alla fall, så det så).

Har även blivit fröken sen jag skrev sist. Har en praktikplats på en förskola inne i Visby. Oj vad roligt det är. Och oj vad trött man är när man kommer hem ;) Har dock inte vant mig vid att bli kallad fröken, jag känner mig gammal. Mycket roligt får man höra också. Bland annat har jag fått frågan att om jag nu inte har några barn, varför köper jag inga då? Och sen är jag helt otroligt stark säger dem ;) Oh yeah.

Reinfeldt har aldrig varit arbetslös. Han har bara haft en lucka mellan studier och jobb. Är man inte arbetslös då? Ojoj, moderater alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback