*snörvel*

Det har blivit lite av en tradition att vara förkyld på helgerna numera. Men vad kan man vänta sig med alla baciller man omger sig med. Men barnen är förjävvla roliga. 

Inte för att nämna någon särskild person nu men MAMMA och PAPPA kom på den briljanta idén att bygga om köket sisådär en månad innan jul. Det är riktigt trångt i vårat just nu. Som om det inte var det innan...
Och ja, man kan ju tycka att jag ska sluta gnälla om det eftersom jag har en alldeles egen liten frigga att vara i. Men ser du, den är så stökig att jag inte gärna vistas där just nu. Städa? Nej, det orkar jag inte.

Imorgon är det dags för C-flickornas första match. Kul ska det bli. Hoppas bara att febern stillat sig lite då så jag kan vara med och coacha till seger.

Missa inte bilden på våran urtjusiga katt (som visserligen blir grymt bländad på den bilden...) utklädd till indian. Eller ja... med en fjäder i halsbandet i alla fall.

Overandout.

Kommentarer
Postat av: den felande länken på landslagets buss...

tycker att du börjar slarva med uppdateringarna här! vafalls! ;) skärpning Linn!

kram

2005-12-21 @ 00:02:30
Postat av: Linn

Jag ska skärpa mig ;)

2005-12-26 @ 13:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback